Tilbagelevering / Reklamation

Ønsker du at tilbagelevere en beskadiget, defekt eller forkert vare?

Vi beklager meget, hvis du har modtaget en beskadiget, defekt eller ganske enkelt forkert vare.

For at gøre tilbageleveringen så nem som muligt anbefaler vi, at du i første omgang kontakter vores kundeservice. Du bedes venligst opgive dit kundenummer og ordrenummer i forbindelse med reklamationen. Du bedes rette din reklamation skriftligt til denne email-adresse: service@hjh-office.dk. Behandlingen af sagen varer som regel 1-2 hverdage. Overholdelse af denne bestemmelse påvirker ikke dine rettigheder i tilfælde af tilbagekaldelse.

Hvis varen viser tegn på mangler eller transportskade:

I tilfælde af mangler får du tilsendt nye løsdele. I tilfælde af reklamation bedes du vedhæfte fotos i din email, hvor det fremgår tydeligt, hvilke steder der er beskadiget.

Hvis du har modtaget den forkerte vare

Hvis det sker, sender vi dig så hurtigt som muligt den rigtige vare, og den forkerte vare bliver afhentet uden beregning. Vi sørger for afhentning af varen, som er usamlet og klar til forsendelse med kurer.

Hvis du vil gøre brug af din returret

Vi tager varen tilbage inden for rammerne af vores handelsbetingelser. Ved returnering bedes du vedlægge alle løsdele, som ankom med leveringen af varen. Vi ville også værdsætte det meget, hvis du bruger producentens originale emballage.

Efter et kort gennemsyn sørger vi for afhentning af varen, som er usamlet og klar til forsendelse med kurer. Alternativt kan du selv sende varen til nedenstående adresse.

Returnering

Hvis du beslutter dig for at sende varen tilbage selv, skal den sendes til følgende adresse (vores distributionscenter). Undgå venligst at sende ufrankerede pakker. Vi anbefaler, at afhentning af varen foregår via vores reklamationsafdeling (service@hjh-office.dk).

Best-Dealz-24
Ekernstraße 2
26125 Oldenburg
Tyskland
Hjemmeside: www.best-dealz-24.de